Wyniki konkursu i Yummy Lifestyle w kwietniowym GLAMOUR! :)

21:08 Kinga ⚬ Yummy Lifestyle 8 Comments

Kochani! 
Jestem troszkę spóźniona z wynikami, za co bardzo Was przepraszam, ale już nadrabiam zaległości.
Niezmiernie miło oznajmić mi, że konkurs wygrywają: Truskawas (foremki IKEA) i abcmojejkuchni (foremka DUKA). Bardzo proszę o przesłanie danych do wysyłki na maila yummy.lifestyle @ gmail.com (trzeba usunąć spacje z z maila) do soboty 24.03 :)
Serdecznie gratuluję!

~*~ ~*~ ~*~

Jest jeszcze jedno ogłoszenie na dziś! :) Bardzo, ale to bardzo dla mnie przyjemne... Od dzisiaj w sklepach dostępny jest kwietniowy, jubileuszowy numer GLAMOUR z dodatkiem o łososiu norweskim. W tymże dodatku znajdziecie zdjęcie mojej skromnej osoby, koło zdjęcia krótki wywiad, a na kilki kolejnych stronach widnieje 5 moich przepisów na łososia norweskiego :) Przepisy te sukcesywnie będą się także pojawiać na blogu, więc Ci, którzy nie mają możliwości zakupienia czasopisma, będą mogli mimo wszystko wypróbować przepisy :) W dodatku znajdziecie także przepisy Moniki i Pauli, które serdecznie pozdrawiam i cieszę się ogromnie z naszego sukcesu :)





8 komentarzy :

  1. Kini! Wszystko pięknie wygląda! Serdeczne gratulacje:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... nie wiem co powiedzieć:) Zatkało mnie, odebrało mowę i przyprawiło o lekki zawał serca!:) Nie mogę jeszcze w to uwierzyć, ale kubeł zimnej wody powinien pomóc:) Bardzo, bardzo dziękuję:) Jest mi niezmiernie miło, że z pośród tylu osób wybrałaś moje wymarzone śniadanie do łóżka:) Mój mąż siedzi obok i również bardzo się cieszy:) On zawsze się cieszy, kiedy widzi szczęście w moich oczach:)
    Gratuluję publikacji Twoich przepisów w miesięczniku GLAMOUR:) Wiem co będę robić jutro z rana przed pracą:)Szukać go w kioskach w moim mieście:) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję i Gratuluję również TRUSKAWAS:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kingo gratulacje :) Fanie tak zobaczyć, jak ta znana tylko ze słów osoba wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie.. Kinguś, gratuluję tych gazetowych stron!:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! I... gratuluję wygrania soli wędzonej u mnie na blogu ;) Skontaktuj się ze mną proszę w sprawie wysyłki: ptasia3(at)wp.pl.

      Usuń
  5. Kini, wielkie WOW! Wyszło pięknie, foty do schrupania :) No i autorka... ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję... ♥ nie wiem co powiedzieć, naprawdę!

      Usuń

Daj znać co myślisz!