Pierś z kurczaka z ananasem zapiekana pod serową pierzynką.

22:25 Kini ^^ 8 Comments

Aloha! Dawno już nie miałam czasu żeby cokolwiek ugotować. Niestety matura zobowiązuje do nauki, której się całkowicie oddaję ;) Jednak ze względu na zapisanie się do hawajskiej akcji Monsai dzisiaj znów się rządziłam w kuchni. Daniem głównym był dzisiaj kurczak z ananasem zapieczony z żółtym serem. Przepis nieskomplikowany, ale bardzo smaczny. Czyli taki jak lubię :)



Pierś z kurczaka z ananasem zapiekana pod serową pierzynką.

Składniki (dla 2 osób):
  • 2 pojedyncze piersi z kurczaka
  • 2 plastry ananasa
  • 2 plastry żółtego sera
  • szklanka kaszy kuskus
  • 1 kostka rosołowa
  • 2/3 czerwonej papryki
  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • 2 łyżeczki ziół prowansalskich
  • sól, pieprz

Sposób przygotowania.
Mięso umyć, usunąć błony. Natrzeć je solą. Oliwę wymieszać z ziołami i odrobiną pieprzu i posmarować nią mięso. Na każdym kawałku mięsa położyć plaster ananasa i przykryć plastrem sera. Zapiec w piekarniku. W międzyczasie w małym garnku zagotować 1,5 szklanki wody, rozpuścić w niej kostkę rosołową, wsypać kuskus i zostawić na kilka minut. Paprykę umyć i pokroić w małą kostkę, wymieszać z kuskusem, dolać pozostałą oliwę z ziołami. Mięso podawać z kuskusem z papryką. I gotowe! :)

SMACZNEGO!

8 komentarzy :

  1. ależ cudowne danie!
    czarujesz nie tylko smakami,
    ale i pysznymi kolorowymi zdjęciami:-)
    maturzystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. raz jadłam taką pierś i bardzo mi smakowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Identyczną miałam zrobic,dobrze,że nie zrobiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci serdecznie za udział w mojej akcji kulinarnej :) Ciesze się bardzo, że tak wiele osób się przyłączyło.
    Na dniach będę umieszczała liste wszystkich uczestników, ale wciąz czekam na Twoje zgłoszenie ...
    kuchnia.monsai@interia.pl

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie i mojego męża rewelacja!!!
    Takie cudo dla podniebienia.
    Zagości na stałe w naszym jadłospisie.
    Cybulanka

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam za pytanie ale takie surowe miedzy wkladasz do piekarnika i na nim ananas i ser?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak :) można każdą pierś zawinąć osobno w folię aluminiową, piec ok. 20 minut w 200 stopniach :)

      Usuń
  7. dziekuje jutro napisze jak nam smakowalo;))))buziaki

    OdpowiedzUsuń

Daj znać co myślisz!